Zakupy online: klient chroniony prawie idealnie. Więcej informacji i praw dla konsumentów
Kupujący przez Internet będą lepiej informowani i zyskają dodatkowe 4 dni na zwrot towaru. Lepiej chronieni będą także klienci akwizytorów czy telemarketerów.
Ocena 0× | |||
---|---|---|---|
Stopień niebezpieczeństwa: | 0 % | ||
Liczba ocen: | 0× | Ostatnia ocena: | Nie oceniono |
Odsłony | |||
---|---|---|---|
Liczba odsłon: | 3× | Ostatnia odsłona: | 12.03.2025 |
Każdy użytkownik może jakikolwiek komentarz natychmiast zablokować do czasu, zanim nie zajmą się nim administratorzy. Wystarczy kliknąć na ikonkę kosza w prawym dolnym rogu, wypełnić krótki formularz i potwierdzić adres e-mailowy, na który następnie użytkownik otrzyma zawiadomienie, jak zgłoszoną kwestię rozpatrzyli administratorzy. Rozpatrzenie wniosku zazwyczaj trwa 1-2 tygodnie.
FAQKupujący przez Internet będą lepiej informowani i zyskają dodatkowe 4 dni na zwrot towaru. Lepiej chronieni będą także klienci akwizytorów czy telemarketerów.
Ministerstwo Rozwoju pozytywnie zaopiniowało wniosek o utworzenie klas o profilu call center - dowiedział się dziennik.pl. Resort na dniach prześle wymagane dokumenty do Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Wiadomość od administratora strony internetowej numery-telefonow.pl
„Pomóż innym użytkownikom strony i podziel się swoimi doświadczeniami, związanymi z tym numerem telefonu. Kiedy dzwoniono do Ciebie z tego numeru i jak często? Jeśli odebrałeś telefon, to co było tematem rozmowy? Po wysłaniu, Twój komentarz pojawi się tutaj.“