Poziom “telefonicznego SPAM-u” spadł. Jak mimo obostrzeń możemy telefonicznie reklamować…
Działania marketingowe realizowane drogą telefoniczną wielu konsumentom kojarzą się negatywnie – z odbieraniem niechcianych telefonów z ofertami czy ankietami.
| Ocena 0× | |||
|---|---|---|---|
| Stopień niebezpieczeństwa: | 0 % | ||
| Liczba ocen: | 0× | Ostatnia ocena: | Nie oceniono |
| Odsłony | |||
|---|---|---|---|
| Liczba odsłon: | 3× | Ostatnia odsłona: | 30.11.2025 |
Każdy użytkownik może jakikolwiek komentarz natychmiast zablokować do czasu, zanim nie zajmą się nim administratorzy. Wystarczy kliknąć na ikonkę kosza w prawym dolnym rogu, wypełnić krótki formularz i potwierdzić adres e-mailowy, na który następnie użytkownik otrzyma zawiadomienie, jak zgłoszoną kwestię rozpatrzyli administratorzy. Rozpatrzenie wniosku zazwyczaj trwa 1-2 tygodnie.
FAQDziałania marketingowe realizowane drogą telefoniczną wielu konsumentom kojarzą się negatywnie – z odbieraniem niechcianych telefonów z ofertami czy ankietami.
Od grudnia nowe przepisy zabraniają firmom dzwonić do klientów i namawiać np. na garnki czy patelnie. Mimo to firmy dzwonią nadal i twierdzą, że zaproszenie na pokaz to nie jest marketing.
Wiadomość od administratora strony internetowej numery-telefonow.pl
„Pomóż innym użytkownikom strony i podziel się swoimi doświadczeniami, związanymi z tym numerem telefonu. Kiedy dzwoniono do Ciebie z tego numeru i jak często? Jeśli odebrałeś telefon, to co było tematem rozmowy? Po wysłaniu, Twój komentarz pojawi się tutaj.“